سرزمین من

من در سرزمینی زندگی میکنم که در آن
دویدن سهم کسانی است که نمیرسند
و رسیدن سهم کسانی است که نمیدوند

گاهی

گاهی گمان نمیکنی ولی میشود 

گاهی نمیشود نمیشود که نمیشود 
گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست  
گاهی ناگفته قرعه به نام تو میشود 
گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست 
گاهی تمام شهر گدای تو میشود

الکی ...

من فقط عاشق اینم حرف قلبتو بدونم 

الکی بگم جداشیم تو بگی که نمیتونم  

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری  

دوسه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری  

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم  

انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم  

من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام  

کار و بار زندگیمو بذارم برای فردام  

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافه ام  

بشینم یه گوشه دنج موهای تورو ببافم  

عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم  

حواست به من نباشه دزدکی تورو ببینم  

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم  

انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم ...

پیر مردی گرسنه

پیر مردی گرسنه و بیمار

گوشه ی قهوه خانه ای می خفت

رادیو باز بود و گوینده

از مضرات پرخوری می گفت....

متولدین فروردین

متولدین فروردین قدرت دروغگویی ندارد او به مثل یک بچه

صادق و روراست است .و چیزی را از کسی پنهان نمی کند.

 او به اندازه یک بچه آسیب پذیر است .

وقتی بزرگ شد اگر کسی به او فشار بیاورد

 و مجبورش کند چیزی را بر خلاف میل خود انجام دهد .

به تنها روشی که بلد است متوسل می شود

 یعنی داد و غال راه می اندازد .

متولدین فروردین سرشار از انرژی هستن

وذهن پویا و فعالی دارند . هم زن وهم مرد فروردینی

معمولا چهار شانه هستن درموقع راه رفتن

کمی به جلو خم می شوند و تقریبا همیشه تند راه می روند .

مرد فروردینی خیلی عجول وکم طاقت است

متکی بنفس و شجاع است خیلی دست و دلباز است

مرد متولد فرودرین با فریب و نیرنگ هیچ میانه ای ندارد

 وبه همین دلیل به راحتی می توان فهمید

علاقه ای به دوستی با شما دارد یا نه

زن متولد فروردین عاطفه ای عمیق و تخیلاتی عارفانه و عجیب دارد.

 اگر حس کند رابطه اش واقعی و پایدار است صبر نمی کند و به

 نیرنگ زنانه متوسل نمی شود

عشق او مانند گفته هایش صادقانه و صریح است .


او تقریبا از عهده هر کاری بر می اید. علیرغم لبخند ملیح وشجاعانه

اش بسیار آسیب پذیر است .واین لبخند همچون سپری است

برای جلو گیری از آسیب دیدن .