من چه سبزم امروز

در دل من چیزی است

مثل یک بیشه نور 

 مثل خواب دم صبح  

و چنان بی‏تابم 

 که دلم می‌خواهد 

 بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه 

 دورها آوایی است،که مرا می‏خواند 

 من چه سبزم امروز 

 و چه اندازه تنم هوشیار است! 

 نکند اندوهی 

سر رسد از پس کوه ...

(سهراب سپهری)


نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفرانه شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ

خاطرم نیست تو از بارانی؟
یا که از جنس نسیم ...
هرچه هستی گذرا نیست هوایت ... بویت ...
فقط آهسته بگو ... با دلم می مانی؟ ...
عیدت مبارک عزیزم بوس

فهیمه شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

من بدنبال کسی می گردم
که نگاهش آبی ست
و دلش راز شقایق دارد ...
جو سهراب منو گرفته
یکی بیاد منو بگیره .....!

نیلوفرانه سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

می بینم که ... هیشکی جز من نظر نمیذاره:دی
شایدم میذاره هنوز تایدش نکردی:دی
من چه زردم امشب
حالم گرفته ست شیوا ...:(

مای تی جی دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ http://mytj.blogfa.com

وبلاگ زیبایی هست . ادامه بدید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد